sâmbătă, 28 ianuarie 2012


Realitate ...

Vine o zi cand te intrebi pentru ce te mai zbati , daca nu ajungi la nici un consens . Intrebarea asta imi vine in minte de fiecare data cand vad ca tot ce fac e in zadar , cand ma uit in jur si vad doar oameni fara principii , oameni care ... nu mai stiu sa isi doreasca ! Oameni care nu mai stiu sa viseze. Daca nu visezi , nu traiesti ! Nu mereu ti-e dat sa iti poti indeplini cu adevarat visele , insa macar ai un tel in viata ! Stii ca nu traiesti degeaba , ca lupti pentru ceva ! Sunt momente in viata cand decazi moral , cand crezi ca nu merita nimeni lacrimile tale si ca nu mai ai pentru ca sa lupti ! Am avut zile in care credeam ca ma sfarsesc , credeam ca nu contez pentru nimeni de fapt si ca totul din jurul meu , e fals ! Nimic nu exista . Nici oameni , nici iubire , nici fericire . Insa nu ... nu e asa ! Trebuie doar sa gasesti persoana care sa-ti dea acel avant , sa poti sa ai din nou incredere in tine .
Desi mereu ma gandesc ca poate nu trebuie sa fac anumite lucruri , pentru ca oricum nu-mi ies sau oricum ma zbat degeaba pentru ca nu-mi e apreciata munca , trec peste toate acestea si merg mai departe . Am invatat ca daca astept sa se indeplineasca ceva , nu e asa. E mai bine sa nu te astepti si sa ai parte de surprize . Sa fii surprins exact atunci cand te astepti mai putin . Am depasit anumite momente din viata pe care ma stradui si acum sa le uit complet , dar asta datorita prietenilor - persoanele acelea care sunt mereu langa tine , cu trup si suflet . Daca-as putea as sterge tot cu un burete , ar fi perfect , dar nu pot .


Asta e de fapt realitatea ! Sa traiesti cu adevarat , nu inseamna sa fii fericit si sa nu intampini vreodata in viata ta necazuri si griji , NU ! Traiesti cu adevarat cand simti toate lucrurile astea !


Un comentariu:

  1. imi place modul tau de a privi si trai viatza...chiar ai dreptate mare in ceea ce zici aici pe blog...da-mi add pe fcbk alexandru stefan sau id stef_alex777 sa mai vb pop o zi faina :*

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate