joi, 22 decembrie 2011

Magic ...


hm.. Desi am pierdut multe , am castigat ceva. Am castigat o persoana care m-a schimbat total si mi-a aratat o alta perpectiva despre viata . Am invatat sa lupt pentru ceea ce-mi apartine si sa nu ma las calcata in picioare de oricine ! Alaturi de el pot spune ca simteam ca traiesc cu adevarat , insa pana intr-un anumit punct . Pana in punctul in care toata magia aceea a disparut ! As vrea sa stiu unde am gresit eu , sa inteleg de ce . Sunt momente in care imi pun sute de intrebari dar nu primesc raspuns . Ma incalzeste gandul ca inca nu e un sfarsit de drum si ca , asa cum spunea cineva , nu trebuie sa astept sa se intample ceva in favoarea mea , pentru ca la un moment dat , se va intampla , doar ca ... se va intampla cand ma astept mai putin . As vrea sa cred asta , as vrea sa fie asa ... Dar daca nu e si nici nu va fi ? Mi-amintesc , eram asa de sigura pe mine , aveam atata incredere in mine si in persoana de langa incat nu ma mai interesa nimic.Parcă ieri trăiam cele mai frumoase clipe din viaţa mea... parca am fost născuţi si crescuţi într-o briză de vară . El era doza mea zilnica de fericire ! Si poate ca e in continuare , insa ... imi lipseste acea scanteie . Dar e prea tarziu , totul s-a schimbat !Cine ar fi ştiut ce gust amar aveau să aiba toate astea?


Un comentariu:

  1. si dupa mai bine de un an ai prins scanteia care sa'ti aduca acea briza de fericire???

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate