marți, 20 decembrie 2011

Tell me what happen' to me .. ?


Ce senzatie ai atunci cand ... in sfarsit crezi ca ai gasit ceea ce cautai de mult timp ! Exact atunci cand credeai ca nu mai rezisti , a aparut el / ea ... Sa te dea defapt , si mai tare peste cap .
E al naibii de dureros cand vezi ca te-ai inselat , cand vezi ca nu poate fi chiar cum vrei tu sa fie si ca nu totul este asa usor cum crezi !!
Imi vine sa-mi smulg parul din cap ! Cum vine noaptea , asa astept sa si treaca ! Sunt ravasita total ... cred ca nu am mai fost asa de mult timp .
Iar cand credeam ca totul a revenit la normal in viata mea , exact invers s-a intamplat. Oare chiar nu mai poti avea incredere in nimeni in zilele noastre ?

Atat de departe sa fi ajuns minciuna si cinismul ?!

Tocmai eu ma gasesc mereu sa dau sfaturi altora , sa-i intaresc pe altii in situatii de tipul asta ... insa cand vine vorba de mine , parca sunt pe dealuri . Nu stiu ce sa-mi spun , ce sa fac ...
Si de asta ma enerveaza caracterul asta al meu : dur la suprafata si in adancime , foarte sensibil !! De ce???

De mere ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate